نورآوران روداب

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

۱۸ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

نوربرای من حضور در نورآوران سلامت روداب بسیار خوب بود و اینکه اولین باری بودکه در نورآوران سلامت حضور پیدا می کردم. چند  روز به یاد ماندنی که تعداد زیادی دانش آموز و کودک تحت درمان قرار گرفتند و با رضایت به خانه های خود برگشتند. ضمن اینکه در عین درمان شدن با بهداشت دهان ودندان و خدمات دندان پزشکی آشنا شدند.

باتشکر

سید حسن ضیائی

دکترای دندان پزشکی

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۱:۰۵
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۰:۴۳
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۱:۴۰

 علی اکبر آذری مدیر منطقه ای نورآوران سلامت برخی اثرات مثبت برنامه بنیاد خیریه نورآوران سلامت را به شرح ذیل بیان فرمودند:نور

1- بدست آوردن سلامت  چشم و دندان عده زیادی از مردم

2- پیشگیری از امراض لاعلاج مانند کوری

3- امیدواری مردم به نظام و انقلاب

4- تقویت روحیه نوعدوستی

5- حضور پزشکان در منطقه محروم و آشنایی با مردم و تقویت روحیه ایثارگری در محل و مطب

6- جذب افراد خیر با بازدید از محل اسقرار بنیاد نورآوران و زمینه سازی برای جذب کمک های آنها

علی اکبر آذری

مدیر منطقه نورآوران سلامت در شرق کشور

94/9/22

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۱:۵۷

نوردر مدت حضورم در روداب و روستای ملوند از مردم و مسئولان این مرز و بوم  بسیار مهربانی و خوبی و تقدیر وتشکر فراوان دیدم. دریافتم که می شود محروم بود و درعین حال محجوب هم بود و واقعاً مردم محجوب ومهربانی در این منطقه زندگی می کنند. امیدوارم بتوانم طرح تخصصی خود را نیز در منطقه سبزوار به خوبی پیاده کنم.

دکتر دامون آزاد

رزیدنت بیهوشی ومراقبتهای ویژه

94/9/21

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۱:۰۷

با حضور تیم جراحی نورآوران سلامت عمل جراحی چشم در روزهای 19 و 20 و 21 آذر در کلینیک عمل جراحی نورآوران سلامت انجام شده و تعداد 67 بیمار دچار مشکلات چشمی مورد عمل جراحی قرار گرفتند. این بیماران از روستاهای بهارستان، بجدن، اردیز، فیلشور، ملوند، کلاوی، بیدک، لندران، دروک مراجعه نموده بودند.

 

نور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۲:۲۳

با توجه به اینکه لازم است 24 ساعت بعد از عمل، شخص عمل شده توسط چشم پزشک معاینه شود و با توجه به طولانی بودن مسیر رفت و آمد برخی از بیماران و همچنین نامساعد بودن شرایط آب وهوایی باعث شد تا با همکاری مسئولین افراد عمل شده و همراهانشان در محل استقرار نورآوران سلامت بعد از عمل اسکان داده شده و پس از صرف شام و استراحت شبانه، روز بعد توسط چشم پزشک معاینه شده و به روستاهای خود مراجعت نمودند. این برنامه سبب رضایت بیماران و خانواده های آنها شد و از مسئولین مربوطه تقدیر وتشکر فراوان نمودند.

 

نور

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۱:۳۸

تیم جراحی چشم از ساعت 7 صبح امروز پنج شنبه 19 آذر آغاز به کار کرده و تا 21 آذر ماه به کار خود ادامه میدهد.در طی این مدت حدود 80 بیمار واجد شرایط مورد عمل جراحی قرار می گیرند. تیم جراحی اتاق عمل متشکل از یک دکتر جراح چشم،یک متخصص بیهوشی و چهار نفر تکنسین اتاق عمل می باشند و خدمات چشم پزشکی ودندان پزشکی طبق روزهای قبل به مراجعه کنندگان ارائه می شود.

 

نور

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۴ ، ۱۲:۴۰

به نام خداوند بخشنده مهربان

والله یعلم و انتم لا یعلمون:الله می داند اما شما در فهم و درک آن عاجز هستید

به قضای الهی وارنوراده او راضی و خشنود باشید تا طعم خوشبختی را احساس کنید.

اگر جای دانه هایت را که روزی کاشته ای فراموش کردی،باران روزی به تو خواهد گفت کجا کاشته ای پس نیکی را بکار، بالای هر زمینی و زیر هر آسمانی،برای همه انسانها تو نمی دانی کی و کجا آن را خواهند یافت که کار نیک هر جا کاشته شود به بار می نشیند، اثر زیبا باقی می ماند حتی اگر روزی صاحب اثر دیگر حضور نداشته باشد.

نارستانی

منشی چشم پزشکی نورآوران سلامت

94/9/6

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۲:۱۴
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۱:۴۹