نورآوران روداب

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

خانم بردبار

به نام حق آفرین مهربان

به اطراف که می نگری به جزء خشکی زمین و شب های پرستاره روستا ، مهربانی را می توان دید. مهربانی یکی از رنگ های زیبای خداست . مهربانی از خاک خشک مزرعه آغاز می شود و به دل پر مهر انسان می رسد. نورآوران جمعی از مهربانان مردم دوست هستند که مهرشان را در طبق اخلاص می گذارند و دستشان را برای کمک رسانی به مردم خوب سرزمین پاکمان دراز می کنند. و باز هم در این سفر کوتاه چند روزه مدام آیه های خوبی مرور می شود. پزشکی که با اخلاق نیکو الفاظ زیبا کودک ترسان روستا را دلداری می دهد و مداوا می کند. نرس هایی که کودکان را همراهی می کنند و آموزش می دهند . و در نهایت لبخندزیبا و حاکی از رضایت کودک و والدین او اینها همه نعمت هایی است از سوی خداوند مهربان برای نشر خوبی و امید که همه بهره مند شویم.

زهرا بردبار

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۲:۴۳

دکتر معزی نور آوران سلامت

خدا را شکر میکنم که من را لایق دانست که در بیابانی که سوزش  سرما و زمین گرم کویری قلبهای گرم مردمش عاشقانه فریاد یا محمد(ص) و یا حسین (ع) سر می دهند از دل این منطقه سربازان امام زمان بپا میخیزند و در دفاع ارزشهای مقدس دینی مردانه قدم به سرزمین شام برای حفظ حرم شریف حضرت زینب (س) می گذارند تا پای جان افتخار و سربلندی را به ارمغان می آورند . از مردم شریف این منطقه اگر قصوری از بنده دیدند عذرخواهی می کنم.

ما به دعای شما محتاجیم .

با تشکر از عنایت شما بزرگواران

دکتر معزی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۲:۳۲
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۱:۳۱

دکتر ساقیبه نام خدا

باسلام و صلوات باعث افتخار اینجانب است که خداوند منان توفیق دیدار و خدمت رسانی به مردم با صفا و صمیمی و خونگرم روداب و روستای اطرافش نصیب این جانب عطا فرمود. سلام و صلوات خداوند به روح پر فتوح سردار شهید اسلام شهید رضا دامرودی شهیدراه حق و مدافع حرم حضرت زینب (ع) و افتخار آشنایی با پدر و مادر و خانواده محترم آن شهید را نصیب بنده حقیر فرمود خداوند به خانواده ایشان صبر و اجر اخروی عطا فرمایند باشد که خدمت ناچیز این حقیر مورد رضای خداوند و شفاعت آن شهید عزیز قرار گیرد.  

من ا... توفیق به امید دیدار مجدد                   

 برادر کوچک شما دکتر محمد حسین ساقی    94/08/25

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۰:۳۴

مراسم زیارت عاشورای رودابتیم پزشکی بنیاد خیریه نورآوران سلامت شب گذشته در مراسم زیارت عاشورای هفتگی شهر روداب شرکت نمود.در این مراسم دکتر ساقی با تشریح فعالیت این گروه و خاطره گویی از دوران ئفاع مقدس حاضرین را بهره مند نمود و با مداحی دکتر محقق جلسه به پابان رسید.

برای دیدن ادامه تصاویر روی تصویر روبرو کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۴ ، ۰۸:۳۲

انتظاری رئیس شورای شهر مشهدکلینیک سیار پزشکی بنیاد خیریه نورآوران سلامت در بخش روداب سبزوار آغاز به کار کرد[...]

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۶:۰۴

نورآوران روداببنیاد خیریه نورآوران سلامت طی مراسمی با حضور مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری خراسان رضوی ،مسئولین بنیاد خیریه نورآوران سلامت،فرماندار شهرستان سبزوار،امام جمعه،بخشدار و شورا ها و دهیاران  بخش روداب  در روستای ملوند آغاز به کار کردند و تعدادی از روستاییان را ویزیت کردند. به گزارش نورآوران روداب،بنیاد خیریه نورآوران سلامت به مدت 70 روز در بخش روداب در سه اکیپ دندان پزشکی ، چشم پزشکی و ماموگرافی به ارایه خدمات رایگان  می پردازند.

برای دیدن ادامه تصاویر روی تصویر روبرو کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۵:۴۷

میرموسوینورآوران روداب: 23 آبان ماه کاروان نورآوران سلامت در منطقه روداب سبزوار مستقر می شوند[...]

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۴ ، ۱۶:۱۶

نورآوران سلامت در رودابتیم درمانی خیریه نورآوران سلامت وارد بخش روداب شد و به زودی خدمات تخصصی چشم‌پزشکی و دندان‌پزشکی را به محرومان جامعه ارائه می‌کنند

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۳:۳۷
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۴ ، ۱۳:۳۵