نورآوران روداب

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

میرموسوینورآوران روداب: 23 آبان ماه کاروان نورآوران سلامت در منطقه روداب سبزوار مستقر می شوند[...]

رئیس مرکز بهداشت سبزوار گفت:  این بنیاد خیریه یک حرکت جهادی از سوی وزیر بهداشت دکتر هاشمی است هدف از اجرای این برنامه خدمت رسانی به صورت رایگان به  مردم  در مناطق محروم کل کشور  است.

دکتر میرموسوی  در گفتگو با سبزوار نیوز اظهار کرد: این کاروان از 23 آبان ماه سال جاری به مدت 70 روز در روستای ملوند در منطقه محروم روداب مستقر خواهند شد  و در این مدت اقامت حدود 4 هزار نفر بیمار نیازمند را تحت پوشش قرار خواهند داد.

وی افزود: از دو ماه قبل  کار شناسایی و غربالگری بیماران نیازمند توسط مراکز و خانه های بهداشت انجام شده است.

دکتر میر موسوی گفت: تیمی شامل 10  متخصص هر سه روز یکبار در منطقه  از ساعت 7 صبح حاضر و تا 19 بعد از ظهر  نسبت به مداوای بیماران اقدام خواهند کرد نورآوران سلامت در دو بخش چشم پزشکی و دندانپزشکی  هر روز 60 بیمار نیازمند را ویزیت خواهند کرد

 گفتنی است مقدمات حضور  بنیاد خیریه نوآوران سلامت در روداب فراهم شده است هم اکنون چهار کانتیر  چشم پزشکی، دندانپزشکی و   پشتیان در ملوند استقرار یافته است.

لازم به ذکر است شناسایی نقاط محروم کشور توسط کارشناسان وزارت بهداشت شخصاً انجام می شود در ارزیابی که از نقاط مختلف کشور به عمل امد "روداب" به عنوان مکنطقه محروم مشخص شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی